Consumul de cafea în afara casei Consumul de cafea în afara casei este în creștere. Oamenii au început să adopte noul trend de a-și consuma cafeaua în drumul lor spre...

Nestlé Professional își intensifică investițiile în tehnologie, oferind consumatorilor de cafea o experiență la cele mai înalte standarde

Consumul de cafea în afara casei

Consumul de cafea în afara casei este în creștere. Oamenii au început să adopte noul trend de a-și consuma cafeaua în drumul lor spre muncă sau spre o întâlnire. Astfel, în momentul în care își achiziționează cafeaua, ei caută întotdeauna o experiență îmbogățită. De la calitatea cafelei, cel mai important element din această formulă, la oferta de produse disponibile până la tehnologia încorporată sau designul aparatului de vending. Împreună, toate acestea creează o experiență a consumatorului cu brandul de cafea pe care îl cumpără prin intermediul unui aparat de vending.

Dinamica pieței este foarte mare, consumatorii evoluează cu o viteză incredibilă, la fel și apariția de noi tehnologii. De aceea este important ca Nestlé Professional să se adapteze continuu la nevoile consumatorilor pentru că ei influențează decisiv, prin comportamentul de consum, trendul în industria de vending. Nestlé Professional este divizia de out of home a companiei Nestlé, expertul în domeniul consumului în afara casei, oferind soluții personalizate de băuturi și produse culinare unei game foarte largi de clienți: restaurante, localuri fast-food, cafenele, spitale, galerii comerciale, magazine de proximitate și operatori de automate.

Aparatele tehnologizate

Plățile în numerar devin din ce în ce mai puțin utilizate, noile tehnologii fiind adoptate de tot mai multe persoane. Consumatorii finali încearcă să economisească timp, să nu mai stea la cozi și încep să utilizeze plățile online, prin card sau prin SMS. Disponibilitatea banilor în numerar în portofel scade semnificativ, în special în urbanul mare, astfel metodele de plată fără cash devin din ce în ce mai necesare.

Prin investiția continuă în automatele de cafea, Nestlé Professional le oferă consumatorilor o experiență de consum superioară. Piața este în plin proces de maturizare, este o piață dinamică și se fac investiții importante în tehnologia existentă la nivelul aparatelor: de la simplele butoane presetate, la touchscreen cu o varietate de băuturi disponibile, care oferă consumatorilor posibilitatea de a-și personaliza băutura în funcție de preferință, până la integrarea plăților cashless acolo unde există cerere.

Cel mai recent, divizia Nestlé Professional a introdus plata prin SMS și prin card la automatele de băuturi calde NESCAFÉ Alegria. Clienții care nu au întotdeauna la ei monedele sau bancnotele compatibile cu sistemul de plată integrat în automatul de cafea, își pot plăti de acum cafeaua mult mai simplu. Un avantaj important este și faptul că atunci când o persoană plătește prin SMS, costul cafelei va fi inclus pe factura emisă de operatorul de telefonie mobilă, în cazul abonaților, sau va fi retras din creditul existent în cazul utilizatorilor de cartele prepay.

Am instalat primele aparate în București, Bacău, Cluj și Sibiu și deja efectuăm teste pentru a extinde rețeua și în alte orașe din țară.”, declară Ovidiu Tunaru, Country Business Manager, Nestlé Professional România.

Achiziționarea unui produs NESCAFÉ Alegria se face prin trimiterea unui SMS la un număr scurt predefinit. Taxarea se va realiza în momentul în care clientul primește un SMS de confirmare. În câteva secunde de la primirea acestui mesaj, creditul va fi afișat pe automatul de cafea, iar selecția produsului trebuie realizată în maxim un minut de la afișarea creditului încărcat prin SMS.

Plata prin intermediul unui card bancar este o altă modalitate de plată fără numerar integrată de curând la o parte dintre automatele NESCAFÉ Alegria. Varietatea vizează de data aceasta sistemele de plată. Consumatorii au nevoie de mai multe opțiuni, iar în funcție de preferință sau de disponibilitate să aleagă cum vor să achiziționeze produsul dorit.

Plata prin card se poate realiza atât prin utilizarea normală a cardului, cât și contactless. Avantajul sistemelor de plată cashless este că se utilizează foarte ușor și foarte rapid. Iar cel mai important este că sunt opțiunea perfectă pentru modul de viață alert din prezent.

Clienții încep să aibă preferințe din ce în ce mai sofisticate

Preferințele consumatorilor încep să difere. De la un espresso simplu până la diferite mixuri. Există un proces de premiumizare, susținut în primul rând de faptul că în mediul urban, cultura cafelei este în continuă creștere în rândul tinerilor consumatori.

Preferințele diferă în special pe tipul de cafea cumpărată. Își doresc să nu mai fie doar o simplă cafea ci o băutură caldă mai complexă, de aceea am dezvoltat produse și rețete noi, în special în zona de mixuri pe bază de cafea. Mai mult, o serie din aparatele NESCAFÉ Alegria oferă clienților posibilitatea de a-și personaliza băutura aleasă.

Mixurile pe bază de cafea sunt deja un trend. Preferințele se îndreapă din ce în ce mai mult către o cafea cu lapte, un cappucino, latte macchiato și mixuri pe bază de cafea cu arome. Iar aparatele NESCAFÉ Alegria oferă toate aceste tipuri de mixuri ce au la bază o cafea de calitate.

Dezvoltare și cercetare continuă

Inovația este un element foarte important în tot procesul și o oportunitate ce generează creștere. Nestlé Professional face continuu investiții în cercetare și dezvoltare prin intermediul unui centru dedicat soluțiilor de băuturi calde și reci consumate în afara casei, în Orbe, în Elveția.

Calitatea  cafelei și serviciile oferite sunt esențiale pentru că împreună creează experiența finală pentru consumatori. Iar centrul de cercetare și dezvoltare din Elveția este o dovadă că divizia de soluții de out of home beneficiază constant de o expertiză importantă în această industrie. Astfel, consumatorii se bucură constant de o cafea de calitate, indiferent de tipul de băutură caldă aleasă.

Mai mult, este important ca investițiile să acopere toate zonele: de la tehnologizarea aparatelor, la dezvoltarea de noi produse până la standardele de calitate respectate cu rigoare.