Continuăm să prezentăm raportul Asociației Naționale a Cafelei din Statele Unite, Tendințe Naționale ale Consumului de Cafea 2016 (TNCC), unde vom găsi informații interesante cu privire la tendințele în consum, și modul în care se raportează diferitele segmente de vârstă la aceste modificări.

Valoarea “valorii”

Aceste date oferite de TNCC 2016, arată că factorii care conduc la consumul de cafea se schimbă în mod fundamental. Următoarea generație a consumatorilor are o relație mai personală cu produsele și mărcile pe care le susține. Lucrurile pe care le folosesc reflectă o viziune mai amplă a lor asupra lumii. “Valoarea” nu este întotdeauna o chestiune de preț pe kilogram, și nici nu este o propunere statică. Astăzi, “valoare” poate însemna multe lucruri, în funcție de datele demografice ale clienților. Pentru unii consumatori, “valoare” poate fi mai mult despre filozofia, autenticitatea și angajamentul unei mărci, decât despre ceva măsurat în dolari și sens.

Peste 50% dintre Milenari fac un efort de a cumpăra produse de la companii care susțin cauzele la care ei țin, conform cercetării efectuate de Barkley, o agenție de publicitate independentă. Aceste definiții în extindere și divergente ale valorii conduc cel de-al treilea, și acum al patrulea val de consumatori de cafea, care aduc o perspectivă cu totul nouă asupra experienței consumului de cafea – creând o oportunitate continuă pentru furnizorii de cafea.

Diferențe de zi cu zi

Ceea ce beau Milenarii este influențat, de asemenea, și de locul în care beau. Cafeaua obișnuia să fie preparată în primul rând acasă (și încă mai este, de către populația mai în vârstă). Era un ritual privat. Și fără prea multe floricele – o ceașcă de cafea era o ceașcă de cafea.

Cu toate acestea, mai mulți Milenari consumă cafea în afara locuinței, transformând consumul de cafea într-o exprimare publică a individualității. În epoca Instagram, fiecare detaliu trebuie să fie pe brand – nimic nu este cu adevărat privat. Acest lucru face din personalizare o prioritate ridicată pentru acest nou consumator. Din fericire, cu aparent nelimitatele opțiuni disponibile astăzi, există o băutură pentru fiecare emoticon. Fie că este vorba de fibre de agave în plus sau de o ceașcă de sticlă artizanală, Milenarii se așteaptă să primească exact ceea ce își doresc. (Boomerii poate prefera termenul de “răsfățat”.)

Și pe măsură ce din ce în ce mai multe afaceri la început de drum și de spații de lucru îmbrățișează cafeaua de înaltă calitate, mai mulți Milenari vizualizează băutura ca pe o cultură a biroului – o tendință care în unele organizații mai mari începe să se observe. Consumul la locul de muncă a crescut încet cu un minim de 16% în 2013, până la 21% în 2016, potrivit datelor TNCC. Cu toate acestea, 54% din consumatorii de cafea au indicat că sunt în continuare mai puțin decât “foarte mulțumiți”, cu situația cafelei de la locul de muncă.

Consumatori mai sofisticați

De asemenea, Milenarii sunt consumatori din ce în ce mai sofisticați. Acum câțiva ani, era mult mai greu să obții informații despre cafea. Acum, toate informațiile pe care le-ar putea dori vreodată cineva sunt disponibile cu un clic. Ei știu cum, au tehnologia la degetul mic, pot afla cu exactitate informațiile pe care le doresc.

Ca urmare, sunt de asemenea, mai deschiși la inovații pe piața cafelei. Segmente de public mai tânăr sunt, în general, mai deschise pentru a experimenta noi băuturi sau noi metode de preparare. Acest lucru este reflectat prin adăugarea a trei băuturi noi în raportul pe 2016 a lui TNCC: alb simplu, preparat la rece, și infuzat cu azot.

–          va continua  –

sursa: Asociația Națională a Cafelei SUA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*