Încheiem în această ediție prezentarea raportului Asociației Naționale a Cafelei din Statele Unite, Tendințe Naționale ale Consumului de Cafea 2016 (TNCC), unde am găsit informații interesante cu privire la tendințele în consum, și modul în care se raportează diferitele segmente de vârstă la aceste modificări.

Tendințe și Oportunități

Cum pot ajunge companiile de cafea la consumatorii noi într-o piață în schimbare?

Tehnologie

Există o aplicație pentru asta. Și, dacă nu există încă, va fi. Cel mai bun mod de a ajunge la următoarea generație de consumatori este prin intermediul telefoanelor lor inteligente. Pentru a obține (și a păstra) atenția asupra produselor dumneavoastră aveți nevoie să oferiți un serviciu, produs sau informații – neapărat într-un mod interesant și ușor.

“Aplicațiile schimbă modul în care oamenii își cumpără cafeaua”, spune David Sprinkle, Director de Cercetare la Packaged Facts, în timpul unui recent seminar pe internet al Autorității Naționale a Concurenței din SUA privind serviciile alimentare și de cafea. Dar evitați să vă aruncați în vânzarea directă ne sfătuiește acesta. “Nu vă limitați la a vă comercializa produsul, ci oferiți informații și servicii care sunt de interes pentru consumatorii dumneavoastră”.

Aplicațiile pot facilita, de asemenea, oportunități de e-commerce. Aproape 70% dintre americanii adulți fac cumpărături online cel puțin lunar, din care 33% efectuând cumpărături on-line în fiecare săptămână. Dar nu săriți în spațiul digital înainte de a fi pregătiți. Milenarii* se așteaptă ca tehnologia să funcționeze și vor deveni frustrați rapid în cazul în care se confruntă cu dificultăți.

Servicii de Abonare

Serviciile de abonare devin din ce în ce mai populare pentru orice, de la machiaj la producție. Acest format le conferă băutorilor de cafea atât o experiență personalizată cât și expunerea la noi opțiuni. 21% dintre consumatorii de cafea ar fi interesați de o cafea gata pregătită și livrată la domiciliu sau la locul de muncă, iar 16% ar lua în considerare o cafea proaspăt prăjită și măcinată livrată direct la ei acasă, potrivit companiei de cercetare Mintel.

Livrarea din ușă în ușă presupune mai multe interacțiuni intime. Prin construirea relațiilor și a încrederii în timp, serviciile de abonare sunt menite să educe și să informeze consumatorii cu privire la aspectele cheie cu care se confruntă industria cafelei.

Cafeaua la locul de muncă

70% dintre ceștile de cafea consumate la locul de muncă provin din zona serviciilor de cafea pentru birou (OCS), în conformitate cu datele NCDT pe 2016. Cu toate acestea, mai mult de jumătate dintre respondenți au declarat că nu au fost mulțumiți de situația serviciului lor de cafea pentru birou.

O parte din această schimbare a locului de consum este determinată de schimbarea realităților de zi cu zi a profesioniștilor mai tineri. Cum din ce în ce mai mulți milenari lucrează de la distanță sau împart spațiul de lucru, ei se împart între locul de muncă și casă, creând oportunități interesante pentru operatorii de cafea OCS.

Dispozitive de preparare

Publicul tânăr este scufundat în tehnologie și deschis la schimbare. Sunt atrași de idei noi și produse inovatoare. Acest lucru poate fi văzut în numărul tot mai mare de consumatori de expoziții și produse noi care întră pe piață. Consumatorii investesc din ce în ce mai mult în cafeaua lor. Multe dintre gadget-urile noi de preparare a cafelei s-au bucurat de mult succes pe site-urile online.

*Milenarii reprezintă generația născută între începutul anilor 1980 și începutul anilor 2000.

–          final –

sursa: National Coffee Association USA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*