Cu Van Houten în meniul tău de vending, vei avea băutura ta de ciocolată de vis pentru fiecare iubitor de ciocolată. De la răsfăț pur la luminozitate delicioasă, clienții se...

BĂUTURA TA DE CIOCOLATĂ DE VIS – Van Houten și Luxul de Ciocolată

Cu Van Houten în meniul tău de vending, vei avea băutura ta de ciocolată de vis pentru fiecare iubitor de ciocolată. De la răsfăț pur la luminozitate delicioasă, clienții se vor întoarce să își savureze băutura preferată, iar și iar.

Într-o dimineață luminoasă din 1828, printr-o coincidență norocoasă, Coenraad Van Houten a descoperit că pudra de cacao ar putea fi separată de masa de cacao și utilizată pentru a crea o băutură cu o aromă de ciocolată minunată, mai ușoară, mai gustoasă și mai ușor de dizolvat în lapte decât ciocolata în sine. Astfel a fost marcat începutul succesului brandului Van Houten, care se va extinde rapid în întreaga lume. Gustul excepțional, soluțiile convenabile și campaniile de publicitate remarcabile au fost ingredientele cheie care au transformat Van Houten într-una dintre cele mai mari mărci de ciocolată din toate timpurile.

Van Houten oferă o mare varietate de băuturi calde de ciocolată, astfel încât consumatorii să poată obține băutura delicioasă și îndrăgită în orice moment al zilei și oriunde.

Atunci când stai jos, cu o ceașcă de ciocolată caldă de lux în mână și te bucuri de un gust bogat și intens, este ușor să îți dai seama de ce vechii azteci au denumit ciocolata hrana zeilor. Nu numai că boabele de cacao erau utilizate pentru a crea băutura de ciocolată mult venerată, dar acestea au fost, de asemenea, folosite și ca monedă. Băutura savuroasă, atât de iubită de Montezuma, era considerată ca fiind nutritivă, fortifiantă și i se atribuiau chiar și calități afrodisiace, fiind atât de apreciată încât acesta savura 50-60 de cești zilnic, dintr-un potir de aur.

Obiceiurile privind felul în care se servește pot fi în continuă evoluție, dar răsfățul pur al ciocolatei rămâne la fel de satisfăcător în toate timpurile. Și, din multe puncte de vedere, datorită lui Van Houten ne putem bucura cu toții de băutura zeilor.

Produsul inovator oferit de Van Houten este lansat în mai multe categorii diferite:

Opțiuni Premium –Van Houten Temptation – băutură cu 21% cacao, pentru vending.

Preparată din cele mai bune ingrediente, Van Houten Temptation (Ispita Van Houten) cu 21% conținut de cacao premium va seduce cei mai exigenți iubitori de ciocolată!

Opțiuni mai Sănătoase – băutura de ciocolată Van Houten cu 50% Mai Puțin Zahăr, pentru vending.

Van Houten introduce prima băutură de cacao cu 50% mai puțin adaos de zahăr pentru vending, o cană de 150 ml conținând mai puțin de 50 de calorii și având un profil cu un gust minunat. O opțiune excelentă pentru un număr tot mai mare de consumatori preocupați de aportul de zahăr și calorii.

Opțiuni Conștiente – băutura de ciocolată Van Houten Fairtrade, care îți schimbă viața!

Consumatorii doresc din ce în ce mai mult să facă alegeri raționale. Această combinație armonioasă de pudră de cacao Fairtrade și zahărul nostru Fairtrade special selectat conferă acestei băuturi o aromă ușoară și corpolentă. Marca Fairtrade / Max Havelaar este garanția ta independentă că aceste băuturi de ciocolată sunt comercializate în conformitate cu standardele internaționale de Fairtrade. Noi oferim piețelor de Vending și Horeca un ambalaj convingător, pungă de 1 kg și cutii pentru vânzarea cu amănuntul cu pliculețe.

Alb este noul senzațional!

Van Houten® White Chocolate. O nouă extindere gustoasă a ofertei noastre de vending și o mare oportunitate de afaceri. Într-adevăr! Deoarece White Chocolate Drink (băutura de ciocolată albă) este perfectă pentru orice moment al zilei și potrivită în orice anotimp. Vara, de asemenea!

Van Houten®, este marca premium pentru băuturi din cacao și ciocolată. Veniți și vizitați Academia noastră de băuturi Van Houten Beverage™ Academy, care vă oferă un loc de joacă inspirațional și unde veți descoperi bogăția de vis a băuturilor Van Houten și marea varietate de băuturi de ciocolată.

-Calitate marca Van Houten-

Standarde de Calitate

Băuturile premium de ciocolată Van Houten sunt produse de Barry Callebaut, liderul mondial al producătorilor de produse din cacao și ciocolată de înaltă calitate.

Misiunea pentru Calitate Barry Callebaut este aceea de a oferi standarde excelente și îmbunătățirea continuă a calității produselor și serviciilor, ceea ce ajută la garantarea faptului că Barry Callebaut rămâne înaintea tendințelor pieței. Calitatea înseamnă îndeplinirea continuă a așteptărilor și nevoilor legitime și justificate ale clienților, angajaților și ale acționarilor Barry Callebaut.

Barry Callebaut își supune produsele la standarde exigente și teste de gust, compoziție, proprietăți tehnice și prelucrabilitate. Produsele sunt conforme cu standardele cele mai progresive de siguranță alimentară și legislație. Aceste standarde și procedurile care vizează îndeplinirea și verificarea lor reprezintă nucleul garanției noastre de calitate pentru toate produsele.

Ingrediente Premium

Atunci când alegeți Van Houten veți găsi cu siguranță satisfacție în calitate și funcționalitate:

  • Controlul aprovizionării cu cacao de la boabe până în ceașcă
  • Controlul sursei de lapte
  • Aplicarea celor mai noi tehnologii de producție
  • Cel mai înalt nivel de control al calității și prelucrării
  • Expertiză relevantă și o vastă experiență la fiecare pas

Expertiza noastră dovedită, împreună cu importanța pe care o acordăm inovării și cercetării și dezvoltării, ne permite să satisfacem multe nevoi diferite ale clienților și să răspundem la preferințele consumatorilor, care variază în întreaga lume.

ISO 9001-2000

Sistemul de certificare ISO 9001 îi oferă lui Barry Callebaut metodologia pentru elaborarea de standarde și procedure, dar și modalități de a măsura cât de bine sunt adoptate și respectate aceste standarde. Managementul Calității Corporate Barry Callebaut coordonează și se asigură că directivele și liniile directoare ale sistemului de calitate sunt puse în aplicare în mod eficient la nivel local, în diferitele noastre locații. Auditori independenți și calificați certifică faptul că sistemele locale de calitate sunt în conformitate cu standardul internațional ISO 9001-2000.

În plus față de standardul ISO 9001 și la cererea comerciantului, un număr de locații au fost, de asemenea, certificate în conformitate cu standardele BRC* / IFS.

BRC inclusiv Analiza Riscurilor – Puncte Critice de Control (HACCP)

Barry Callebaut acordă o importanță enormă garanției pentru siguranța alimentară. Conform conceptului de analiză a riscului inerent din filozofia BRC / HACCP, pericolul potențial al contaminării chimice, fizice, microbiologice și cu alergen pentru fiecare tip de proces de prelucrare sau de producție este mapat.

Funcționalitate

Funcționalitate ridicată a produselor pentru operațiuni fără griji

Ingredientele premium nu sunt suficiente pentru a garanta că într-adevăr consumatorii vor primi o băutură de ciocolată excelentă, mai ales dacă în acest proces este utilizat un aparat. Funcționalitatea produsului este, de asemenea, în topul priorităților echipei de Cercetare și Dezvoltare Van Houten pentru a se asigura:

  • Densitatea potrivită a grosimii produsului
  • Fluiditatea constantă a produsului
  • Solubilitatea bună a produsului
  • Consecvența dozei recomandate

Atunci când utilizați produse Van Houten, puteți avea liniștea că aparatele dvs. de vending vor funcționa în mod constant și, prin urmare, consumatorii se pot bucura de băuturi în orice moment al zilei.

Van Houten, o marcă Barry Callebaut (www.vanhoutendrinks.com)

Van Houten sărbătorește 180 de ani de experiență în oferirea de băuturi premium de calitate din cacao și ciocolată pentru profesioniști și consumatori. Van Houten este o marcă Barry Callebaut, cel mai important producător mondial de cacao și de ciocolată de înaltă calitate – de la boabele de cacao, la raft. Divizia de Vending și Băuturi Barry Callebaut este prezentă la nivel local în Europa și operează o facilitate de producție de ultimă generație situată în Suedia. Această divizie este numai despre băuturi gata preparate și gata de băut, din ciocolată, cacao și cappuccino, fabricate din producția proprie de boabe la ceașcă, comercializate prin Vending, OCS, HoReCa și canale de vânzare cu amănuntul. Acesta oferă, de asemenea, o gamă completă de servicii în domeniul dezvoltării produselor, prelucrării, formării și comercializării.

-Învață, Aplică, Fă o Contribuție-

A investi în educație înseamnă o afacere durabilă

Rezumatul discursului lui Antoine de Saint-Affrique, CEO Barry Callebaut, adresat celor 1.300 de delegați aflați la recentul eveniment One Young World 2016 Summit de la Ottawa / Canada cu privire la datoria de a acționa în vedera educației, modului în care companiile pot fi o forță a binelui, prin cerere de acțiune la nivel de companie și la nivel personal.

“Cei mai mulți oameni cred că la Barry Callebaut facem ciocolată. Și, de fapt, noi chiar facem ciocolată. Dar, foarte puțini oameni își dau seama că o facem cu un scop. Acționarul nostru principal este o fundație – Jacobs Foundation – axată în întregime pe educație și știința educației: jumătate din dividend se întoarce înapoi și contribuie la educație – respectiv, 50 de cenți din fiecare euro pe care îl facem.

Este timpul să ne dăm seama că trebuie să acționăm acum pentru cauza educației. Să acționăm diferit. Să acționăm decisiv. Nisa, Paris, Mumbai, Istanbul, Bruxelles, Gand Bassam, Nigeria, și multe alte dezastre nu ar mai avea loc dacă fiecare copil, și, în special, fiecare fată, ar fi avut acces la educație de calitate. Accesul la cunoștințe, accesul la gândire critică, de asemenea, accesul la speranță pentru o viață mai bună. Și noi știm asta dintotdeauna. În ciuda acestui fapt, noi știm, schimbarea vine lent: ea de fapt se îndreaptă într-o direcție foarte greșită.

Avem datoria de a acționa, deoarece noi toți facem parte din procenul celor mai privilegiați de 2% din societate, fie prin bună-stare materială sau, mai important, prin educație. Până acolo unde inegalitățile să devină de nesuportat: o lume în care primii 84 de oameni dețin la fel de mult ca restul de 3,5 miliarde nu este durabilă. O lume în care trăim cu echivalentul a 2 planete, în timp ce avem doar una singură nu are sens. Și există o legătură directă între sărăcie, lipsa educației și a durabilității în toate formele sale. Deci, nimeni nu ar trebui să aibă nici un dubiu cu privire la datoria de a acționa.

Avem, de asemenea, un interes economic clar de a acționa. Nivelurile de educație sunt direct corelate cu dezvoltarea economică, fiecare an de școlarizare medie pe cap de locuitor este asociat cu o creștere a dezvoltării pe termen lung de 0,58%. Și 1 punct de îmbunătățire în medie a scorului la testele școlare se corelează cu o creștere a PIB-ului de 2%.

Educația de calitate incluzivă se corelează direct cu emanciparea femeilor și egalitatea între sexe. Iar nivelurile de educație sunt tot mai corelate cu comportamentul durabil. În cele din urmă, nivelul de educație, de asemenea, are tendința de a se corela cu stabilitatea societății civile.

Deci, dacă aveți vreun interes în creșterea economică și stabilitatea politică, trebuie să aveți un interes fundamental în educație și accesul egal la educație pentru fete și băieți.

Ce facem noi în legătură cu acest aspect? În calitate de companie instruiți oameni, dotați personalul pentru a fi mai buni la ceea ce fac. Implică-te direct în formarea profesională pentru a compensa lipsa de specialiști de pe piața locurilor de muncă. Are sens bun pentru toți cei implicați. Și are un impact mai mare, pentru că vă antrenați profesioniști, îi echipați să își asume responsabilitatea pentru ei înșiși, cât și pentru colegii lor și mediul lor de lucru. Tu îi pregătești să își exprime opinia într-un mod faptic și convingător.

Tu antrenezi competențe dar, de asemenea, deschizi o nouă lume pentru comportamente. Una dintre egalitățile de gen este femeia aflată în poziție de manager. Una dintre practicile sigure prin care vă asigurați că nu vă răniți pe voi și că vă pasă să nu răniți pe nimeni altcineva. Una dintre practicile durabile pentru grija pentru mediul dumneavoastră.

În calitate de companie puteți avea un impact atât în birouri cât și în magazine în ceea ce privește formarea personalului, pentru a fi cel mai bun în ceea ce faceți. Și poți merge mai departe și să încerci să le deschizi lumea și să le oferi spațiul potrivit, astfel încât – așa cum a spus odată Ghandi – ei să fie schimbarea pe care doresc să o vadă în jurul lor.

Și ce poți face personal? Nu înceta să înveți, să întrebi, să pui sub semnul întrebării. Să înveți de la oameni reali, la fel de mult ca și din cărți. Învățați de la băieții care lucrează în magazine. Întâlniți-vă și ascultați. Iar și iar. Asigurați-vă că trăiesc în lumea reală, nu în una abstractă. Faceți din învățare o disciplină, o rutină de zi cu zi, la fel ca în sport.

Apoi, găsiți modalități de a aplica orice ați învățat, deveniți un prim agent de schimbare pentru bine și transmiteți cunoștințele mai departe. Sunteți datori față de cei care ne-au învățat, datori generațiilor următoare. Predă, contribuie, creează vocații și hrănește curiozitatea intelectuală.”

*BRC Global Standards este un program de top de certificare a calității și a siguranței alimentare, folosit de peste 23,000 de furnizori certificați în 123 de țări.