Sunt câțiva în afacerea de vending care văd “căsătoria” dintre Costa și Shell ca pe o alianță profană, dar aceasta nu dă nici un semn de slăbiciune. De fapt, dimpotrivă:...

Shell extinde parteneriatul cu Costa Coffee pentru încă 5 ani

Sunt câțiva în afacerea de vending care văd “căsătoria” dintre Costa și Shell ca pe o alianță profană, dar aceasta nu dă nici un semn de slăbiciune. De fapt, dimpotrivă: devine din ce în ce mai puternică. Noul contract vine după cinci ani de parteneriat început în 2011, când Whitebread a achiziționat Coffee Nation pentru suma de 59,5 milioane £. Aproape 1,000 de aparate Coffee Nation au fost re-branduite drept Costa Express și de atunci, 70 de unități pe lună au fost adăugate parcului de aparate.

Shell a fost unul dintre primele parteneriate lovite de noul brand și mai mult, Costa Express a devenit disponibil în benzinăriile din toată țara și de peste hotare: în prezent, parteneriatul se extinde în Canada, Polonia și Republica Cehă, precum și în Marea Britanie și există “o serie de teste” în alte piețe internaționale.

“Suntem încântați de extinderea parteneriatului nostru cu Shell”, a declarat directorul general a lui Costa Express, Murray McGowan. “Brandul completează perfect modelul benzinăriilor Shell, oferindu-le clienților cea mai bună cafea pentru drum. Așteptăm cu nerăbdare ca în următorii ani să ne dezvoltăm parteneriatul cu Shell atât în Marea Britanie, cât și pe piețele noastre internaționale.”

Mike Hominick, Marketing Manager la Shell UK Retail a comentat: “Stațiile de benzină Shell din Marea Britanie servesc 5 milioane de clienți pe săptămână și cafeaua este acum unul dintre produsele noastre cele mai populare”. Vânzările au ajuns acum la nivelul de 18 milioane de cești pe an, și deși sunt oameni care nu agrează parteneriatul Shell / Costa, considerându-l a fi “cel care a scăpat” în industria de vending, calitatea care este livrată prin oferta cu auto-servire – și nivelul prețurilor oferite – a deschis ochii operatorilor practici care și-au dezvoltat propriile lor oferte de marcă de tip coffee-tower.

Totul se reduce la puterea de branding: consumatorii au încredere în numele Costa și datorită experiențelor pozitive, aceștia înclină mai mult în a se despărți de câteva lire pentru o băutură pe care și-o prepară ei înșiși – lucru care trebuie să fie o veste bună pentru industria noastră. Coffe To Go, simbolul Costa în benzinării, continuă să se extindă, și cu ea, oportunitățile de vending de calitate superioară, cu prețuri premium.