In anul 2015, firma DANEMAR ne-a impresionat cu standul de la Vending Expo Romania prin care prezenta filozofia companiei intr-un mod creativ. Motto-ul standului a fost ‘’When currency validation becomes...

‘’Automatele clientilor nostri incaseaza mai mult ’’

In anul 2015, firma DANEMAR ne-a impresionat cu standul de la Vending Expo Romania prin care prezenta filozofia companiei intr-un mod creativ. Motto-ul standului a fost ‘’When currency validation becomes art’’/ ‘’Atunci cand validarea bancnotelor devine o arta’’.

Echipa DANEMAR continua sa exceleze si sa ne surprinda in diverse moduri, demonstrand ca merita numele de lider pe piata sistemelor de plata. Va prezentăm în continuare un interviu despre activitatea și rezultatele acestei firme, cu directorul general, Victor Marin.

Anul 2017 a inceput foarte bine pentru DANEMAR. 2016 a fost un an excelent pentru noi, dar 2017 este, pana acum, cel mai bun an din istoria companiei.  Avem o poziție solidă și stabilă pe piața sistemelor de piață, iar participarea la Vending Expo 2017 va fi pentru noi o oportunitate de a interacționa cu clientii nostri, marii jucători din piața de vending.  De asemenea vom putea discuta noi oportunități de afaceri și noi modalități noi prin care să ne îmbunătățim și să ne întărim relațiile de colaborare.

Trebuie să ştiţi că pentru noi toţi clienţii, fie ei mari sau mici, sunt importanţi! Desigur că ne prioritizăm acţiunile, dar toţi clienţii noştri sunt importanţi şi dorim să-i servim repede şi bine. Cred că am reuşit să ne convingem clienţii, atât prin experienţa noastră în domeniul automatelor, prin echipamente fiabile şi performante, cât şi prin calitatea serviciilor şi a suportului de după vânzare.

Avem un client care demult, la începutul activităţii noastre în vending, mi-a spus:  ”Victor, ar fi extraordinar dacă veţi reuşi să păstraţi aceleaşi servicii şi să mă tratati la fel şi atunci când veţi ajunge mari… dar  îmi este greu să cred că aşa o să fie!” Mereu îmi răsună în minte cuvintele lui şi facem eforturi să păstrăm calitatea serviciilor şi să diminuăm la maxim timpul de reacţie.

Filozofia noastră este următoarea: dacă se defectează sistemul de plată, clientului îi stă automatul, iar el pierde bani. Noi încercăm să diminuăm la maxim timpul de intervenţie şi în acest sens am creat proceduri interne foarte clare şi eficiente.

Anul trecut am implementat un nou ERP – un sistem informatic performant care poate fi accesat de oriunde prin internet, astfel oricine din companie poate accesa baza de date chiar dacă este plecat din birou. Ştim tot timpul ce s-a întâmplat cu un echipament din momentul în care l-am vândut. Seria echipamentului este scanată şi trecută în certificatul de garanţie, astfel avem informaţii despre numărul intervenţiilor, ce defecţiuni au fost de-a lungul timpului, ce piese au fost înlocuite, după cât timp s-a întors din nou la service acel echipament.

Cum ai caracteriza echipa DANEMAR?

“Omul sfinţeşte locul” şi de aceea organizaţia noastră pune un accent deosebit pe şcolarizarea şi pregătirea personalului.  Adevărul este că am avut norocul de o echipă excepţională, de oameni serioşi şi muncitori, care respectă deopotrivă clientul şi valorile companiei. Pregătirea şi şcolarizarea oamenilor şi orientarea noastră către client ne-au calificat în ochii clienţilor noştri ca fiind un partener de încredere. Meritul reuşitei noastre este al întregii echipe DANEMAR.

In anul 2016 ne-am mărit echipa de service și continuam procesul de perfecționare al inginerilor noștri de service.

Organizăm frecvent, pentru clienții noștri, cursuri de întreținere preventivă a validatoarelor, care le permit acestora să își eficientizeze activitatea și să își reducă substanțial costurile. Clienții continuă să vină în Service-ul DANEMAR cu echipamentele defecte și, de asemenea, ne solicită expertiza tehnică la dezvoltarea unor proiecte noi.

De multe ori suntem contactaţi de clienţi noi care ne spun că am fost recomandaţi de către alţi clienţi. Un client fericit îţi mai aduce încă zece!

Ne mandrim cu echipa noastra orientata pe nevoile clientilor. Clientii reprezinta prioritatea noastra, si monitorizam constant tendintele de pe piata din Romania, pentru a asigura ca toate produsele sunt adaptate nevoilor clientilor si pentru a le oferi o solutie unica, optima pentru afacerea acestora. Echipa noastra este aici pentru a contribui la eficientizarea clientilor nostri si pentru cresterea profitabilitatii afacerii acestora.

Care sunt principalele produse ale DANEMAR?

Activitatea noastră s-a concentrat pe furnizarea şi întreţinerea de sisteme electronice de plată de varf. Prin sisteme de plată înţelegem acceptoare de monedă cu şi fără posibilitatea de plată a restului, validatoare de bancnotă cu şi fără plata restului în bancnotă, hoppere şi sisteme de plată fără numerar (cu carduri sau chei magnetice).

Pentru industria de vending, cele mai performante echipamente raman: validatorul de bancnote MSM si acceptorul de monede cu sistem de plata a restului NRI, Currenza C2. As spune despre Cash Code MSM ca fiind un “Best buy” – performant şi fiabil, cu o rată de acceptare de peste 96% din prima inserţie a bancnotei, MSM reprezintă soluţia ideală pentru automatele de vânzare. Impreuna cu acceptorul de monede Currenza C2 reprezinta perechea ideala pentru industria de vending.

In ultima perioada am incercat sa acoperim o gama cat mai larga de produse si sa venim in intampinarea clientilor nostri cu echipamente potrivite. Am introdus in portofoliul nostru gama de varf a validatoarelor ICT, noua gama Comestero – sistemele de plata cashless Worldkey.

Care sunt tendinţele în vending în 2017?

În opinia mea, industria de vending a ajuns la maturitate. Cafeaua a ajus  apropape de saturatie, iar tendinta este de premiumizare: produse de foarte buna calitate la preturi corecte.

Lupta se da in servicii. Operatorii de vending depun eforturi mari, clientii fac diferenta intre servicii si vor automate de cea mai buna calitate, cu tehnologie de varf. Interfata omului cu masin se modifica continuu – aplicatii mobile, plata electronica.

De asemenea, clientii doresc produse premium, iar tendinta este catre produse naturale, organice, pentru o un stil de viata sanatos.

Din punct de vedere al operatorilor, acestia incearca sa isi optimizeze costurile de operare si sa diminueze timpul in care automatul nu functioneaza. Cauta solutii de telemetrie performante care sa le permita atat un control riguros, cat si eficientizarea activitatii.