Toată lumea este de acord: VENDING EXPO 2017 a fost cea mai bună ediție de expoziție de vending organizată până acum în România! Am cerut părerea mai multor participanți despre...

CEL MAI BUN VENDING EXPO DE PÂNĂ ACUM!

Toată lumea este de acord: VENDING EXPO 2017 a fost cea mai bună ediție de expoziție de vending organizată până acum în România! Am cerut părerea mai multor participanți despre acest subiect și vă invităm să aflați mai multe păreri, inclusiv pe cea a organizatorului despre cum a fost târgul de vending din acest an.

“Ținând cont de faptul că Régilait a fost expozant încă de la prima ediție la Vending Expo București, am observat o reală îmbunătățire a calității expoziției, ceea ce poate însemna, de asemenea, și o piață de vending mai bună în România.”

Sandra Heratchian, Key Account Manager Régilait


“Ediția din acest an a fost o ediție reușită, atât din punct de vedere al produselor aduse de către expozanți, cât și de numărul  mare de vizitatori. Pentru Marom Automatic Payment Systems, partener Oficial Crane Payment Innovations, această ediție a însemnat un succes reflectat prin numărul mare de clienți și de potențiali clienți care ne-au vizitat standul și care au fost interesați atât de produsele expuse, cât și de serviciile oferite. Acest succes are la bază o experiență mare în vânzarea de sisteme de plată, de dezvoltare hard și software, de vânzare de servicii, cât și de înțelegere a “fenomenului” vending în totalitatea sa. Marom Automatic Payment Systems a fost, este și va fi un partener de încredere.”

Florin Ionescu, Sales Manager, Marom Automatic Payment Systems


“Pentru noi, Vending Expo 2017 a fost o experiență în acest an, datorată prezentării celor 2 echipamente noi în cadrul evenimentului, respectiv aparatele NTS Coffee Micro și NTS Snack Grande dezvoltate în cursul anului anterior. Ne-am bucurat de prezența și interesul atât al companiilor partenere, cât și al companiilor ce activează în piața de vending, NTS livrând și în acest an un grad de noutate tehnologică alături de un design ergonomic.

Echipamentele noastre au reușit să capteze interesul dezvoltatorilor de business pentru piețele externe, iar acest lucru a fost posibil în cadrul unei expoziții cu o participare generoasă de oferte tehnologice competitive pentru piața de vending.”

Marina Flintoacă, Director Executiv, NTS Pay


“În opinia mea, nivelul expoziției a crescut mult față de anii trecuți, atât din punct de vedere al aspectului vizual, cât și al calității produselor și serviciilor expuse.

Chiar dacă suprafața de expunere și numărul de expozanți nu au crescut spectaculos, a fost de departe cea mai reușită expoziție (cea mai elegantă). A fost un eveniment demn de a fi marcat în agenda Europeană a industriei de vending!

Este remarcabil efortul firmelor din industria de vending din România de a se prezenta cu standuri impunatoare și elegante, în schimb, Romexpo rămâne o rușine la toate capitolele (mizerie, praf, parcare defectuoasă, lipsa restaurantelor în zonă, etc). Trebuie discutat cu organizatorul și pentru edițiile următoare trebuie căutată o altă locație mai civilizată.

În calitate de expozanți, am fost mulțumiți de numărul de vizitatori și de interesul acestora față de echipamentele expuse.

A fost un prilej să revedem partenerii din țară și să socializăm cu colegii de breaslă. Am întâlnit și câțiva clienți noi cu care sperăm să începem o colaborare. Aș fi simțit nevoia unei conferințe de presă, a unor prezentări susținute în cadru organizat, poate se va întâmpla la următoarele ediții. Despre organizator, numai de bine!”

Victor Marin, General Manager, Danemar Trading SRL

 

“Vending Expo 2017 a fost o experiență nouă pentru Gil Café, dar care cel mai probabil se va repeta. De ce? Pentru că am cunoscut oameni noi, pentru că ne-am făcut cunoscuți celorlalți din domeniu, pentru că avem deja noi parteneriate de business și, nu în ultimul rand, pentru că am fost martori la reacțiile celor care ne-au încercat pentru prima dată cafeaua.

În ceea ce privește anvergura expoziției, considerăm că era loc de mai bine luând în calcul atât numărul expozanților, cât și al vizitatorilor.

În schimb, organizarea a fost în regulă datorită comunicării strânse între noi și organizatori.”

Gheorghe Miron, General Manager, Gil Cafe


Anton Vlad, organizator Vending Expo:

“Principala reușită este configurarea expoziției din România ca expoziția regională pentru Europa de Est”

Care sunt noutățile pe care le-a oferit expoziția de vending din acest an, Vending Expo 2017?

Expoziția din acest an s-a desfășurat într-un pavilion nou, beneficiind de o suprafață extinsă de expunere. De asemenea, crescând și numărul expozanților, oferta de produse și servicii a fost una mult mai diversă.

Cum vi s-a părut vouă, ca organizatori, Vending Expo din acest an? O considerați o reușită, un succes? Este o evoluție față de precedentele ediții? Ați fost mulțumiți? Care au fost reușitele cele mai importante ale expoziției?

Indiscutabil, ediția din 2017 a fost cea mai bună ediție de până acum, depășind la toate capitolele edițiile anterioare. Suntem mulțumiți și considerăm că principala reușită este configurarea expoziției din România ca expoziția regională pentru Europa de Est.

Pe ce ați observat că a fost focusul expozanților în acest an? Dar al vizitatorilor? Ce au căutat mai mult aceștia să afle venind la Vending Expo?

Expozanții s-au concentrat pe scoaterea în evidență a produselor, în special a noutăților, punând accentul mult mai puternic decât în anii anteriori și pe imagine. Acest lucru a fost reflectat în designul standurilor, în acest an constatându-se o evoluție semnificativă a imaginii acestora.

Ce credeți că ați îmbunătățit la această ediție de Vending Expo față de precedentele?

Sunt multe lucruri ce au fost îmbunătățite atât de noi, cât și de expozanți, plecând de la aspectul general până la detalii precum serviciile tehnice sau contorizarea vizitatorilor.

Ne puteți furniza datele preliminare, statistice, ale expoziției din acest an? Câți expozanți? Câți vizitatori? Etc. Alte date relevante, dacă le aveți.

La expoziția din acest an au participat 34 de expozanți direcți, ocupând o suprafață brută de 2800 m2. În privința vizitatorilor, numărul acestora s-a dublat față de ediția anterioară, în acest an fiind înregistrați 1086 de vizitatori unici.