Continuăm serialul nostru cu un kiosk creat de compania Answer Group care permite cumpărătorilor să scoată produsele din automat și să le verifice înainte de cumpărare. Cel mai atrăgător aspect...

IDEI DE VENDING 26 Un automat de vending încearcă să intre în competiție cu Amazon GO

Continuăm serialul nostru cu un kiosk creat de compania Answer Group care permite cumpărătorilor să scoată produsele din automat și să le verifice înainte de cumpărare.

Cel mai atrăgător aspect de până acum al inteligenței artificiale a fost că îi ajută pe oameni să efectueze sarcini de bază sau răspunde la întrebări inocente. Vicki, un automat de vending modernizat, folosește inteligența artificială pentru a vă convinge să cumpărați de la ea. Automatul seamănă foarte bine cu un raft de expoziție futurist, cu excepția faptului că este plin de senzori inteligenți, biometrie și are mintea (artificială) unui vânzător.

Spre deosebire de automatele de vending pe care le găsim în stații aglomerate, acest automat nu are doar funcția de a dispensa produse, ci le și permite cumpărătorilor să ia produsele, să le verifice și să le pună înapoi dacă se răzgândesc să le mai cumpere.

Înainte ca un cumpărător să poată deschidă ușa automatului Vicki, acesta trebuie să se identifice. Sunt nenumărate variante prin care un cumpărător poate face acest lucru: scanarea irisului, prin amprentă, cu cardul de credit sau prin intermediul unui telefon inteligent. Apoi, automatul se va deschide și va permite accesul la produse. În timp ce un potențial client se uită la produse, se poate să ia din automat o băutură, o pungă de chipsuri sau orice alt produs. Automatul detectează acest lucru și poate începe să ruleze o reclamă pentru acel produs. Exact ca o vânzătoare de încredere, Vicki poate răspunde și la întrebări: „Acest produs vine cu o garanție?” sau „Acest produs conține produse din arahide?”

Odată ce cumpărătorul a ales produsele, acesta îi poate închide ușile lui Vicki. Automatul va ști ce produse au fost luate și va taxa utilizatorul identificat cu prețul corespunzător produselor. Este un proces foarte simplu, iar cu inteligența artificială, există și mai multe variante de a vinde un produs. Automatul poate oferi reduceri la produse complementare (reducere 50% pentru o sticlă cu apă atunci când cumpărați o gustare).

Un automat ca Vicki este foarte așteptat de public. Comerțul on-line continuă să influențeze comportamentul cumpărătorilor, închizând în același timp magazinele de proximitate. Prin utilizarea inteligenței artificiale pentru asistența clienților, companiile au uriașa șansă să mențină operațiunile fizice la un cost mai scăzut.

Tom Murn, directorul executiv al companiei gigant de automate de vending Answer Group, este cel care a inventat automatul Vicki și spune că cererea este prezentă. El spune că sunt deja 5000 de comenzi pentru un astfel de automat și s-a hotărât să producă 1000 de asemenea automate pe lună.

Despre Answer Group

Answer Group este o companie de vending licențiată care deservește zona metropolitană din 3 State Americane: New York, New Jersey și Connecticut. Answer Group este una dintre cele mai mari companii de vending din America. Începând cu anul 1991, este lider în vânzarea de servicii complete. De la automate de veding și până la micro-piețe, plus 100% opțiuni sănătoase pentru OCS și servicii de apă, totul este oferit cu un angajament de excelență. Ei sunt un lider în domeniu deoarece oferă servicii rentabile, fiabile și, mai presus de toate, inovatoare – toate livrate într-o manieră deschisă, onestă și profesională.

Acordând încredere veteranilor din domeniu, fiecare având o experiență de vânzări de peste 30 de ani, personalul lui Answer Group este dedicat pentru a aduce clienților lor cele mai noi tehnologii, tendințe și calitate în produse.