Între 30 mai și 2 iunie, Lucozade a oferit unui număr de 5000 de persoane care călătoreau prin stația de metrou Oxford Circus, o călătorie complet gratuită folosind o sticlă...

Sticlele Lucozade Exclusive includ tehnologie contactless

Între 30 mai și 2 iunie, Lucozade a oferit unui număr de 5000 de persoane care călătoreau prin stația de metrou Oxford Circus, o călătorie complet gratuită folosind o sticlă Lucozade Energy special creată. Cele 5000 de sticle conțineau pe fund un cip fără contact care le oferea utilizatorilor o călătorie gratuită cu metroul atunci când erau atinse de cititorul de carduri. Această ofertă a lansat campania Find Your Flow a Lucozade, care are ca scop creșterea gradului de conștientizare a Lucozade Energy în rândul consumatorilor ocupați.

Asleigh Roberts, senior brand manager al Lucozade Energy din cadrul Lucozade Ribena Suntory a afirmat că: „Acest mod distractiv de activare este o metodă unică prin care marca îi ajută pe consumatori să își determine modul de a da randament și să profite din plin de fiecare zi. Campania Find your Flow din 2016 a fost extraordinar de bine primită și a obținut rezultate excelente. De-a lungul anului 2016, Lucozade Energy Orange a înregistrat o creștere de 11 milioane de lire sterline a vânzărilor – un rezultat impresionant pentru o SKU (stock keeping unit) care valorează deja peste 180 de milioane de lire sterine. Anul acesta, ne-am impus provocarea de a extinde și mai mult limitele creativității și suntem bucuroși să ne lansăm campania de vară în acest mod atrăgător și inovativ. „Ca lideri ai categoriei, suntem conștienți de cât de importantă este această perioadă din an pentru comercianți și de aceea susținem în această perioadă segmentul de marcă energy cu activitate publicitară de profil înalt.”

În cursul unui an obișnuit, Drink Now Soft Drinks se bucură din iunie până în august de o creștere în medie cu 17% a vânzărilor. Cu produse care sunt în fruntea categoriei lor, precum Lucozade Energy care valorează deja 317 milioane de lire sterline, comercianții ar trebui să se asigure că își umplu rafturile cu produsele care se vând cel mai bine pentru a se bucura de șansa de profit în urma ofertei.

Sursa: vendinginternational-online.com