Un nou brevet permite soluției de plăți cu ajutorul dispozitivelor mobile PayRange să notifice utilizatorii că a fost aplicată o taxă atunci când are loc o eroare. PayRange Inc., creatorul...

Brevetul PayRange face aparatele de vending niște automate cinstite

Un nou brevet permite soluției de plăți cu ajutorul dispozitivelor mobile PayRange să notifice utilizatorii că a fost aplicată o taxă atunci când are loc o eroare.

PayRange Inc., creatorul celei mai simple soluții la nivel mondial de plată cu ajutorul dispozitivelor mobile pentru automate, anunță că i-a fost acordat un brevet de către Statele Unite pentru o tehnologie care transmite evenimentele automatului către dispozitivele mobile pentru a anunța utilizatorii privind stadiul tranzacțiilor lor. Aceasta tehnologie este extrem de folositoare pentru a comunica cu utilizatorii atunci când a avut loc o eroare în timpul achiziționării. Sunt evitate frustrările suplimentare atunci când sunt informați în timp real de faptul că s-a aplicat o taxă.

Ce aduce nou această tehnologie

„Aproape toată lumea care a utilizat un automat de vending vreodată, a pierdut bani la un moment dat,” spune Paresh Patel, fondatorul și directorul executiv al PayRange. „Este ceva de așteptat, dar nu ar trebui să fie. Reinventăm întreaga experiență de achiziționare și creăm noi inovații pentru a face mai ușoară plata la automate.” În ultimii ani PayRange a investit sume semnificative în cercetare și dezvoltare. Un portofoliu consistent de proprietate intelectuală, inclusiv peste 30 de brevete eliberate sau în așteptare, demonstrează devotamentul față de dorința de a fi lider în acest domeniu.

Soluțiile competitive de plată pentru automatele de vending sunt o interacțiune cu un singur sens. Utilizatorul introduce sau prezintă suma de plată, iar automatul încearcă să distribuie. Până acum, nu a fost un sistem ciclic. Deși există anumite tehnologii care pot returna banii atunci când se produce o eroare, utilizatorul dispozitivului mobil nu este notificat. Odată cu cel mai nou brevet, PayRange furnizează în mod unic o comunicare în două sensuri cu dispozitivul mobil pentru a informa utilizatorul cu privire la evenimentele legate de tranzacție. Îmbunătățirea experienței returnării banilor este doar începutul modului în care va fi utilizată această inovație. Tehnologia poate fi aplicată nu numai în cadrul automatelor de vending, ci și pentru a îmbunătăți experiența kioskurilor, terminalelor operate de consumator, comerțului automatizat și plății pentru internetul utilizat.

Despre PayRange

Consumatorii descarcă aplicația mobilă gratuită de pe Apple App Store sau de pe Google Play Store iar datorită opțiunilor flexibile de finanțare, inclusiv toate cardurile principale, Apple Pay și Android Pay, consumatorilor li se permite plata automatelor cu ușurință. Automatele cu PayRange pot fi găsite în peste 300 de orașe mari din cele 50 de state ale SUA, Canada și Puerto Rico.

PayRange a fost fondată de către Paresh Patel, veteran în industria comerțului automatizat, care a fondat anterior companii atât orientate către client, cât și orientate către tehnologie. Cu toate că soluțiile plății cu cardul pentru automate există de aproape două decenii, Paresh consideră că soluțiile actuale funcționează doar pentru un număr mic de automate. Nu sunt de contestat avantajele aduse de aceste soluții, dar costul acestor soluții reprezintă o barieră.

PayRange se concentrează asupra eliminării plății ca barieră în realizarea achizițiilor. Nu începem cu tehnologia, ci mai curând cu realitățile operatorului și experiența utilizatorului. În primul rând, trebuie să funcționeze pentru operator, altfel va fi foarte puțin implementată. În al doilea rând, trebuie să fie simplu de utilizat, altfel nu va fi utilizată de prea multe persoane.

Fundația abordării lor unice este simplă:

  1. Profităm de conexiunea utilizatorului. De ce să conectăm automatele la rețeaua de telefonie mobilă, când utilizatorii au deja un telefon inteligent conectat? Se elimină echipamentele costisitoare de rețea mobilă și taxele lunare recurente, și se furnizează o interfață care este familiară utilizatorului (propriul telefon).
  2. Includem micro-plățile. Utilizatorii finanțează dinainte portofelul electronic și apoi utilizează o varietate de automate. Este mult mai convenabil și mai rapid pentru utilizator și reduce costurile de tranzacție pentru operator.
  3. Eliminarea punctului de contact de pe automate. Se reduc semnificativ problemele pentru operator prin eliminarea contactului fizic. Și pentru faptul că nu există un punct de contact, nu va mai conta dacă utilizatorul are aproape 2 m înălțime sau se află într-un scaun cu rotile.

Echipa lor lucrează la eliminarea barierei de plată furnizând plăți mobile ușor de utilizat și eficiente din punct de vedere al costurilor și celorlalte 95% de automate, inclusiv pentru automate de vending, automate pentru parcări, cărucioare de transport bagaje, bilete de tranzit, spălătorii automate, amuzament și altele.