Potrivit KBV Research, se așteaptă ca piața mondială a distribuitoarelor automate să atingă o valoare de piață de 4.522,7 milioane de dolari americani până în 2022, la un CAGR de...

Se așteaptă ca piața de mașini automate să atingă o valoare de piață de 4.522,7 milioane de dolari americani până în 2022

Potrivit KBV Research, se așteaptă ca piața mondială a distribuitoarelor automate să atingă o valoare de piață de 4.522,7 milioane de dolari americani până în 2022, la un CAGR de 14,8% în perioada prognozată (2016 – 2022).

Distribuitoarele automate de băuturi, snacks-uri, bomboane, țigări, bancare și de finanțe și distribuitoarele automate specializate reprezintă diferite tipuri de distribuitoare automate disponibile pe piață. În 2014, distribuitoarele automate de băuturi au dominat piața globală a distribuitoarelor automate. Pe de altă parte, este de așteptat ca distribuitorul automat specializat să înregistreze cel mai rapid CAGR de 18,3% în perioada prognozată (2016 – 2022). Potrivit Intel, cererea de distribuitoare automate avansate din punct de vedere tehnologic sau inteligente a crescut semnificativ în ultimii ani.

Tranziția dispozitivelor obișnuite în dispozitive complet automate a transformat modul în care clientul privește serviciul oferit de furnizorii de servicii. Prin urmare, dispozitivele automate au câștigat un impuls în ultimii ani. Creșterea venitului disponibil și ușurința de accesare a automatelor au dus la creșterea instalațiilor distribuitoarelor automate pe tot globul. Distribuitoarele automate utilizează în prezent camere de luat vederi și cititoare de coduri de bare pentru a autentifica, codurile de bare. În plus, mecanismul de autentificare biometric, care este încorporat în distribuitoarele automate, a mărit nivelurile de securitate, ceea ce a determinat clienții să efectueze plăți fără numerar într-un mod mai sigur. Este de așteptat ca tranzacțiile fără numerar, prin intermediul telefoanelor smartphone cu funcții precum near-field communication, să mărească vânzările globale de produse de înaltă calitate. Acest lucru ar necesita noi tehnologii pentru tranzacții efectuate în condiții de siguranță și securitate, ceea ce ar reprezenta o oportunitate de creștere pentru piața distribuitoarelor automate din anii următori.

Pe baza tipului de soluție, piața este segmentată în servicii de implementare și gestionate. În anul 2014, segmentul de implementare a dominat piața segmentului de soluții de distribuitoare automate la nivel mondial. Serviciile gestionate s-ar confrunta cu un CAGR semnificativ, de 20,8%, în perioada prognozată (2016 – 2022).

În plus, pentru o mai bună analiză și înțelegere a penetrării pe piață a pieței de desfacere a distribuitoarelor automate, piața este bifurcată în diferite regiuni și țări, inclusiv America de Nord (SUA, Canada, Mexic și altele), Europa (Germania, Marea Britanie, Franța și altele), Asia-Pacific (China, Japonia, India, Coreea de Sud, Singapore, Malaezia și altele) și LAMEA (Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Brazilia, Argentina, Africa de Sud, Nigeria și altele). În anul 2014, America de Nord a dominat piața globală a distribuitoarelor automate cu aproximativ 44% din venituri. Factori precum progresele tehnologice și apariția unor noi modele de afacere contribuie la creșterea rapidă a pieței de desfacere a distribuitoarelor automate în regiune.

Tehnologia distribuitoarelor automate continuă să ofere cele mai recente progrese, cum ar fi sistemele de recunoaștere a feței și identificarea cărților de identitate, pentru a verifica istoricul de cumpărare al clienților, introducând astfel o epocă de distribuitoare automate avansate din punct de vedere tehnologic. Utilizarea distribuitoarelor automate ajută companiile să își consolideze puterea de stabilire a prețurilor, îmbunătățind, în același timp, marjele de funcționare. De asemenea, clienții au beneficiat de mixul de produse potrivit oferit de companii. Acest lucru ar ajuta companiile să-și mărească vânzările pe tranzacții. Cererea pentru distribuitoarele automate a crescut în cursul deceniului și odată cu introducerea sistemelor de plăți fără numerar, soluțiile tehnologice inteligente pentru vânzări au câștigat impulsul pe scară largă.

Cererea pentru mașini de autoservire și dispozitive automate, comunicații wireless, progres tehnologic și gestionare la distanță sunt câțiva dintre factorii notabili care conduc piața globală a Distribuitoarelor Automate. Creșterea gradului de urbanizare și creșterea venitului disponibil au alimentat creșterea distribuitoarelor automate. Guvernele din diferite regiuni au limitat utilizarea distribuitoarelor automate de alimente și băuturi din multe locuri, cum ar fi școli și colegii, limitând, astfel, cererea pentru aceste automate. Cu toate acestea, companiile au început să introducă produse avansate din punct de vedere tehnologic sub stricta aderare la reglementările guvernamentale. Biometria pentru produsele de autoservire a ajutat consumatorii să experimenteze tranzacții în condiții de securitate și siguranță.

Unele dintre cele mai mari companii care se ocupă de piața distribuitoarelor automate sunt Azkoyen Group, Compass Group, Plc., Aramark Corporation, Bianchi Vending Group S.p.A., Honeywell International, Inc., Fujitsu Limited, Hitachi, Ltd. și IBM Corporation.