Operatorul de vending român de top Solo Caffe reprezintă un bun exemplu pentru piața noastră în ceea ce privește managementul diversificat al unui portofoliu bogat de branduri. Dovadă stau colaborările...

Branduri importante în portofoliul SOLO CAFFE

Operatorul de vending român de top Solo Caffe reprezintă un bun exemplu pentru piața noastră în ceea ce privește managementul diversificat al unui portofoliu bogat de branduri. Dovadă stau colaborările de lungă durată pe care le au de mai mulți ani cu diverse mărci de notorietate. În această ediție vă detaliem mai multe lucruri legate de J.J. Darboven, COCAYA și Mövenpick.

J.J. Darboven

Compania germană J.J. Darboven a fost înfiinţată în anul 1866 atunci când Johann Joachim Darboven a pus bazele afacerii într-un mic birou din Hamburg. De peste 150 de ani, JJ Darboven a ales întotdeauna să accepte provocările de pe piaţă şi s-a adaptat la noile tehnologii de producţie fără a compromite calitatea produselor şi relaţiile strânse cu clienţii din întreaga lume.

Calitatea serviciilor şi diversitatea mărcilor au făcut ca J.J. Darboven să devină unul din cei mai mari operatori de pe piaţa europeană şi să aibă peste 1200 angajaţi în cele 13 filiale ale sale. Fiind unul dintre principalii furnizori de băuturi calde din Germania pentru sectorul out-of-home, J.J. Darboven se concentrează asupra cerinţelor partenerilor în domeniul gastronomiei şi a celor care furnizează băuturi calde.

Printre mărcile J.J.Darboven pe care Solo Caffe vi le propune regăsim: J.J. Darboven Classics, Cocaya, Movenpick, Alfredo, Eilles Tee, Idee Kaffee.

J.J.Darboven Classics

Ce înseamnă un serviciu excelent pentru dumneavoastră? Să ai o cafea care să răspundă nevoilor tale.  J.J.Darboven Classics include o gama variată de produse care satisface toate gusturile. Ca şi în cazul tuturor alimentelor şi al băuturilor de lux, ingredientele brute sunt esenţiale. La fel ca vinul, gustul de cafea depinde de originea sa. Gustul rafinat al blend-urilor de cafea J.J Darboven Classics este dat de combinația de boabe cu origini și nivel de aciditate diferite. Prin urmare, produsele sunt obţinute dintr-un amestec de boabe de cafea atent culese și selecționate de pe cele mai bune plantaţii din întreaga lume.

COCAYA

J.J. Darboven oferă o gamă variată de produse pe bază de cacao prin intermediul mărcii COCAYA,  denumire ce reprezintă o combinaţie a cuvintelor “cacao” şi “Maya” – mayașii fiind cei care au descoperit gustul de cacao în America Centrală în jurul anului 300.

Ciocolata caldă şi băuturile compuse pe bază de cacao au început să fie tot mai căutate, inclusiv în România, şi prin urmare nu ar trebui să ne surprindă faptul că ciocolata şi băuturile pe bază de ciocolată sunt de mulţi ani cele mai consumate produse după cafea, ceea ce le transformă într-un produs obligatoriu pentru orice furnizor de băuturi calde. Produsele oferite de COCAYA asigură satisfacerea nevoilor tuturor locaţiilor out-of-home, fiind perfecte atât pentru industria de vending, cât şi pentru sectorul HoReCa.

Mövenpick

Grupul elveţian şi brandul Mövenpick sunt binecunoscute în întreaga lume şi sunt sinonime cu plăcerea autentică, calitatea şi servicii de primă clasă. Povestea de succes Mövenpick începe cu deschiderea primului restaurant din Zurich în 1948.

«Mövenpick creat de gastronomi» – acesta este motto-ul primelor specialităţi Mövenpick. În anul 1963 Mövenpick a lansat prima delicatesă de cafea Himmlische, «Cerească». Astăzi, portofoliul de produse include peste 100 de produse din 10 categorii diferite, gamă de produse ce se extinde în mod continuu. Mövenpick Fine Foods produce în Elveţia şi Europa.

O reţetă pentru succes: o combinaţie de inovaţie, produs de înaltă calitate şi gust natural. Mövenpick Fine Foods, prin reţetele originale elveţiene, exclusive şi rafinate este în poziţia de lider ca furnizor premium.