Când ne gândim la tehnologie în vending, de obicei, ne imaginăm că va fi utilizată pentru sistemul operațiunilor, pentru tranzacțiile financiare, pentru comunicările către clienți și pentru o mulțime de...

5 moduri de a utiliza tehnologia pentru achizițiile de vending

Când ne gândim la tehnologie în vending, de obicei, ne imaginăm că va fi utilizată pentru sistemul operațiunilor, pentru tranzacțiile financiare, pentru comunicările către clienți și pentru o mulțime de alte necesități esențiale ale companiei. Singura activitate cu privire la care nu ne gândim că tehnologia poate fi utilă în industria de vending sunt achizițiile.

Deoarece această industrie înglobează acum un număr fără precedent de fuziuni și achiziții, tehnologia potrivită este esențială pentru asigurarea unei tranziții fără cusur pentru operațiunile de fuziune.

Mai jos prezentăm cinci domenii principale în care tehnologia poate fi un factor decisiv și un instrument util atunci când achiziționați o afacere de vending.

  1. Integrarea datelor: Acum desfășurați două tipuri de procese operaționale. Primul este operațiunea de vending existentă, iar cel de-al doilea constă în operațiunile de vending ale operatorului pe care l-ați achiziționat. În timp ce managementul general al operațiunilor de vending poate fi similar, procesele de colectare, analiză și raportare a datelor ar putea fi foarte diferite. Operatorul mai mare, care achiziționează operatori mai mici, trebuie să ajute operatorii achiziționați să obțină eficiență operațională, și e printre primele lucruri pe care trebuie să le întreprindeți. Această acțiune poate părea dificilă dacă dvs. sau operatorul achiziționat nu dispuneți de tehnologia necesară care să permită vizibilitate operațională.
  2. Gestionarea dimensiunii activității dvs.: Odată ce achiziționați un alt operator, activitatea dvs. crește și se intensifică. S-ar putea să aveți noi active neperformante de gestionat și / sau mai multe locații în care inventarul fizic nu se potrivește cu inventarul din sistem. Există o singură modalitate de a gestiona discrepanțele. SISTEMUL DE DATE. Sistemul de date vă permite în mod automat să notați cererile clienților, să primiți răspunsuri cu privire la plățile în așteptare de la clienți și să planificați sesiunile de inventar pentru aparatele dvs. de vending. Gestionați mai bine operațiunile dvs. de dimensiuni mai mari cu ajutorul tehnologiei. Acum va trebui să achiziționați cantități mai mari de produse de refil, să gestionați planificarea și inventarul pentru un număr mai mare de aparate de vending și să raportați performanțele aferente mai multor locații. Permiteți tehnologiei să vă ajute la simplificarea acestor obiective.
  3. Combinarea/eliminarea locațiilor: O nouă achiziție uneori are ca rezultat o suprapunere în teritoriile și regiunile pe care le deservesc ambii operatori. Sau ar putea însemna crearea unui sediu central / regional de distribuție care să deservească atât locațiile existente, cât și pe cele noi. Dacă există o suprapunere semnificativă în locațiile deservite, cu siguranță nu doriți ca agentul dvs. să meargă două zile consecutive pentru a se ocupa de aparate de vending care se află la doar 10 km distanță unul de altul. Cu tehnologia potrivită, puteți să încorporați cu ușurință noile locații pe rutele existente și să creați noi rute de service mai eficiente pentru reprezentanții dvs.
  4. Îmbunătățirea serviciilor oferite clienților: Unul dintre motivele tacite pentru care un operator de aparate de vending ajunge să fie achiziționat de un altul este servirea necorespunzătoare a clienților. Îmbunătățirea serviciilor oferite clienților presupune acordarea de atenție cerințelor subtile ale clienților, cum ar fi oferirea opțiunilor de produse mai sănătoase, în cazul în care se constată o creștere a vânzărilor de băuturi mai sănătoase / fără zahăr. Cea mai bună soluție pentru a oferi o experiență mult mai adaptată clienților este tehnologia. Sistemul de management al vending-ului (VMS) potrivit nu vă va arăta doar tiparele de vânzări, ci va elabora și planuri strategice și vă va indica ce acțiuni ar trebui să întreprindeți cu privire la produsele comercializate. Acesta vă va trimite alerte despre potențiala golire a stocurilor și vă va sugera planuri de reaprovizionare care vă vor ajuta să realimentați stocurile. Un operator mai mic pe care l-ați achiziționat ar putea beneficia foarte mult de astfel de informații și ar putea răspunde nevoilor clienților într-un mod mult mai rapid. Aceste inițiative ar putea fi cheia dvs. pentru a reconstrui o bună reputație a operatorului achiziționat într-o perioadă scurtă de timp și vă vor ajuta să îmbunătățiți rapid vânzările acestuia.
  5. Facilitarea transparenței financiare: Fuziunile și achizițiile înseamnă, în esență, unirea proceselor contabile, a conturilor și a tranzacțiilor financiare. Acest proces trebuie să fie cât mai transparent posibil, pentru a asigura faptul că ambele părți pot vedea impactul financiar clar al operațiunilor, al transferurilor de active și al plăților efectuate către personal. Dacă operatorul pe care intenționați să îl achiziționați nu colectează date DEX de calitate, atunci cifrele aferente veniturilor acestuia ar putea fi nesigure. În acest caz, puteți lua în considerare adăugarea unei clauze la condițiile dvs. de achiziție care să vă permită să rețineți o anumită plată până când veniturile sunt verificate utilizând datele DEX și telemetria. Migrarea datelor financiare către o platformă tehnologică ar putea garanta că orice nereguli financiare vor fi soluționate chiar înainte de fuziune. Fără o tehnologie care să gestioneze aceste aspecte, o achiziție ar putea duce la complicații juridice datorate neregulilor fiscale anterioare, reconcilierilor de numerar necorespunzătoare sau remunerației incorecte a personalului. Uniți datele financiare fără efort și evitați dificultățile legale prin utilizarea tehnologiei potrivite.