Când vine vorba de cumpărături, cei mai mulți dintre noi încă mai mergem la magazin pentru a cumpăra hainele de care avem nevoie. Da, cumpărăturile online sunt la modă în...

Uniqlo + vending = iubire

Când vine vorba de cumpărături, cei mai mulți dintre noi încă mai mergem la magazin pentru a cumpăra hainele de care avem nevoie. Da, cumpărăturile online sunt la modă în zilele noastre, dar perioada de livrare a acestora nu este ideală – de multe ori, vrem pur și simplu să ieșim în oraș și să cumpărăm un articol pe loc.

Uniqlo este o companie care conștientizează opțiunile limitate pe care le are consumatorul atunci când cumpără haine și, ca atare, compania dorește să schimbe acest lucru prin aparatele de vending. Aceasta nu este o idee unică, deoarece mai multe companii folosesc acum automate de vending pentru a-și vinde produsele, dar este o premieră când vine vorba de shopping-ul de haine. Eu am auzit de Uniqlo acum 1-2 ani în momentul în care Novak Djokovic a fost „îmbrăcat” de această firmă. Am văzut și alți jucători de tenis sponsorizați de ei, semn că se află în plină expansiune.

Uniqlo intenționează să se dezvolte rapid prin vending

Compania dorește să se extindă cât mai mult în Statele Unite, motiv pentru care intenționează să instaleze zeci de aparate de vending în toată țara în următoarele luni. Ideea este ca aceste aparate să fie situate în mall-urile și aeroporturile din New York, Houston și Oakland, dar și în alte orașe.

Uniqlo nu este nouă pe piața din S.U.A. Compania, cu sediul în Japonia, a decis să deschidă mai multe magazine de îmbrăcăminte în toată țara, având planul simplu de a vinde articole de îmbrăcăminte la prețuri avantajoase. Acest plan nu a funcționat, deoarece consumatorii din SUA acordă o mare importanță brandurilor, iar Uniqlo nu poate oferi acest lucru.

Acesta este motivul principal pentru care compania a venit cu ideea de a instala aparate de vending în mai multe locații din Statele Unite. Cu toate acestea, magazinele inițiale Uniqlo vor continua să funcționeze, dar nu există nici un plan de deschidere a 200 de magazine până în anul 2020.

Sunt necesare inovații pentru a ține pasul cu presiunile de pe piață

În prezent sunt 44 de magazine Uniqlo, dar există întotdeauna posibilitatea de a deschide mai multe în viitor dacă afacerea merge bine.

În ceea ce privește tipul de îmbrăcăminte pe care Uniqlo intenționează să o comercializeze prin intermediul aparatelor de vending, deocamdată este în principal vorba de jachete.

Incapacitatea Uniqlo de a avea succes în SUA vine într-un moment în care marile magazine tradiționale de retail se închid unul câte unul. Conform ultimelor informații, peste 6.000 de magazine de retail s-au închis sau se vor închide în perioada imediat următoare în America. Acest lucru reprezintă o lovitură pentru magazinele tradiționale, deoarece clienții se orientează tot mai mult către shopping-ul online.

Angajații vor fi de asemenea afectați și deoarece companiile aleg tot mai des inteligența artificială în locul angajaților, persoanele care își pierd locul de muncă ar putea avea dificultăți în a găsi un nou job.

Mai mult decât atât, Amazon se extinde pe piața magazinelor fizice, deschizând magazine smart fără personal uman angajat – așa că înțelegeți situația.

În orice caz, piața de consum se schimbă rapid, iar Uniqlo, printre altele, încearcă să introducă inovații pentru a ține pasul cu concurența.