Când Necta și Wittenborg și-au unit forțele, în 2000, denumirea noii entități a fost simplu de ales și astfel a luat naștere brandul N&W. Din prima zi, totuși, numele de...

N&W și-a schimbat numele în EVOCA Group

Când Necta și Wittenborg și-au unit forțele, în 2000, denumirea noii entități a fost simplu de ales și astfel a luat naștere brandul N&W. Din prima zi, totuși, numele de N&W a avut o perioadă de valabilitate limitată. Grupul s-a angajat într-un proces de extindere ecologică și de achiziții adăugând, nu neapărat în această ordine, Gaggia, Ducale, Saeco, Cafection, SGL și Newis la portofoliul său de branduri de clasă mondială.

N&W&G&D&S&C&N&S nu avea cum să fie un nume potrivit! Venise timpul să facă o schimbare.

Numele ales tocmai a fost anunțat, iar acesta este EVOCA Group.

EVOCA se referă la EVOluție și CAfea. „În calitate de lider mondial în producția de aparate profesionale de cafea, cafeaua a fost întotdeauna în centrul strategiei noastre de dezvoltare a valorilor de bază și a afacerii”, a declarat CEO-ul Andrea Zocchi. „Este o piață atractivă, cu principii fundamentale istorice puternice, dar și în evoluție, cu noi provocări și oportunități de dezvoltare. Strategia noastră de rebranding este înrădăcinată în trecutul nostru. Ea își atinge dezvoltarea completă astăzi prin EVOCA. Am privit înainte, dincolo de limitele stabilite. Am progresat pe o cale care aduce beneficii clienților noștri și tuturor consumatorilor.”

Grupul EVOCA are 1.800 de angajați și peste 10.000 de clienți în peste 100 de țări. Compania, cu sediul central în Valbrembo, Italia, are o prezență globală, cu opt fabrici, șase centre de cercetare și dezvoltare, peste 500 de brevete și venituri care depășesc 400 de milioane de euro. EVOCA produce una dintre cele mai largi game de aparate profesionale de cafea din această industrie și intenționează să continue să-și completeze aparatele de cafea cu o gamă largă de aparate de vending cu gustări, produse alimentare și băuturi la cutie și sticlă.

Noua marcă comercială EVOCA „simbolizează tradiția și căutarea continuă a excelenței, a tehnologiei și a inovației, care sunt cele mai importante componente ale istoriei Grupului”. Logo-ul reprezintă vizual opțiunile strategice ale Grupului: culoarea roșie este un semn al patrimoniului mărcii, iar boabele de cafea reprezintă simplitate, putere și creștere.

Noul brand EVOCA își consolidează poziția strategică pe piața de cafea și are scopul de a întări identitatea companiei în ochii clienților și a părților interesate.

„Privim spre viitor cu determinare și entuziasm”, a declarat Andrea Zocchi. „Suntem gata să profităm la maxim de oportunitățile oferite de acest peisaj competitiv care se așterne în fața noastră.”