CupPrint LLC, o companie globală înființată în Ennis, Irlanda, își îmbunătățește designul digital și tehnicile de imprimare. Această companie la baza căreia stă tehnologia a creat procese unice care reduc...

CupPrint LLC modifică tehnica de design digital

CupPrint LLC, o companie globală înființată în Ennis, Irlanda, își îmbunătățește designul digital și tehnicile de imprimare. Această companie la baza căreia stă tehnologia a creat procese unice care reduc timpul de producție și de livrare, îmbunătățesc comenzile online și elimină restricțiile tipice de cumpărare asociate în mod tradițional cu industria tipografică pentru imprimarea paharelor de hârtie personalizate. Aceste procese speciale vor fi brevetate.

Terry Fox, CEO al CupPrint și Antreprenorul Anului 2014 desemnat de Ernst & Young și echipa sa inițială compusă din șapte membri au lansat CupPrint pentru a aborda o nișă de pe piața de imprimare și de fabricare a paharelor de hârtie personalizate, în special ineficiențele care decurg din cerințele tradiționale aferente comenzilor mari și timpul prea lent de procesare. Bazându-se pe tehnologii revoluționare de imprimare, CupPrint face ca aceste ineficiențe să aparțină exclusiv trecutului.

Experiența lui Fox în domeniul ingineriei l-a determinat să creeze procesele unice care să permită operațiunii de producție a CupPrint să ofere comenzi începând de la doar 1000 de bucăți și să permită un timp mediu de procesare de 14 zile. Lui Fox i-a venit această idee în timpul recentei crize economice.

„Era în anul 2008 și piața era în schimbare, toate magazinele se închideau“, își amintește Fox. „Dar, în ciuda riscului inevitabil asociat cu o piață modificată, există și oportunități care trebuie fructificate și exact asta am făcut”.

În plus, CupPrint este o companie susținută de guvern și de firma de capital de risc Enterprise Ireland.

„Suntem încântați să venim în întâmpinarea nevoilor clienților – în acest caz, fiind vorba de un timp de procesare mai mic și cerințe mai puțin restrictive cu privire la cantitățile minime aferente comenzilor“, a declarat Fox. „Aștept cu nerăbdare să punem în aplicare noi inovații ca parte a strategiei unice a companiei, care oferă o plasare foarte facilă a comenzilor, atât pentru comercianții cu amănuntul, cât și pentru cafenelele care doresc să promoveze un brand prin pahare de hârtie cu imprimare personalizată”.

O mare parte din inovația din spatele îmbunătățirilor introduse de tehnologia de imprimare a CupPrint este legată de capacitatea companiei de a afișa modelul consumatorului într-o formă conică 3D, astfel încât consumatorul să îl poată examina înainte de cumpărare.   Calculul legat de a face acest lucru posibil este o provocare și este o formulă care nu a fost niciodată utilizată la scară largă până în prezent.

Compania tocmai a adăugat o filială CupPrint în SUA pentru a profita de oportunitățile din străinătate și pentru a-și extinde prezența la nivel mondial. În prezent, fabrica din S.U.A. produce în medie de 100 de comenzi pe zi și se află în clădirea restaurată a fabricii Studebaker din centrul orașului South Bend. Prin crearea mai multor locuri de muncă în zonă, CupPrint a contribuit direct la renașterea orașului.