Pepsico a anunțat lansarea bubly, o nouă apă minerală ce combină arome delicioase și răcoritoare cu un simț al umorului jucăuș pentru a scoate din monotonie categoria apei minerale, menținând-o...

Pepsico a anunțat lansarea bubly™ Sparkling Water

Pepsico a anunțat lansarea bubly, o nouă apă minerală ce combină arome delicioase și răcoritoare cu un simț al umorului jucăuș pentru a scoate din monotonie categoria apei minerale, menținând-o naturală, fără arome artificiale, fără îndulcitori și fără calorii. Disponibilă în SUA începând cu luna februarie 2018, bubly este disponibilă în opt variante ce sunt la fel de distractive de pronunțat pe cât sunt de bune de băut: limebublygrapefruitbublystrawberrybublylemonbublyorangebublyapplebublymangobubly and cherrybubly. Fiecare aromă bubly are un ambalaj colorat, îndrăzneț, cu zâmbete unice pentru fiecare aromă și vine împreună cu propria sa etichetă de întâmpinare (precum „Hey u”, „hiii”, și „yo”) și mesaje personale imprimate pe doză (precum „I feel like I can be open around u”, „Hold cans with me” și „Love at first phssst”), pentru bucurie și zâmbete la maximum. Pentru a atinge o varietate de opțiuni de ambalaje gata-de-băut, bubly va fi disponibilă în doze de 12 oz./aprox. 355ml (câte 8 sau 12 pachete), precum și sticle de 20 oz./591 ml – perfecte pentru fiecare stil de viață al consumatorului și fiecare ocazie.

Introducerea bubly a venit la doar un an după lansarea sticlei de apă premium LIFEWTR a Pepsico și reconfirmă angajamentul firmei cu privire la portofoliul său de apă. Reprezintă și o imagine directă a țintelor de performanță și scop ale organizației, una dintre acestea fiind ca minim două treimi din volumul portofoliului de răcoritoare să conțină 100 de calorii sau mai puțin din zahărul adăugat per 355 ml până în 2025. bubly urmează să se lanseze oficial la TV cu două spoturi publicitare în timpul celei de-a 90-a ediții a Premiilor Oscar® de pe 4 martie. Spotul de 30 de secunde crește entuziasmul pentru întregul portofoliu de produse bubly în timp ce aduce la viață personalitatea haioasă a brandului.

Sursa: vendingmarketwatch.com