Ediția începutului de primăvară are multe materiale interesante și utile care vă vor captiva imediat. De la lansări noi de produse pe piața românească la strategii, recomandări, analize, tendințe și...

Lansări de primăvară

Ediția începutului de primăvară are multe materiale interesante și utile care vă vor captiva imediat. De la lansări noi de produse pe piața românească la strategii, recomandări, analize, tendințe și idei de vending, totul se concentrează pe dorința noastră de a vă ști bine informați și ancorați în realitatea vendingului actual.

Numărul acesta debutează cu un material foarte interesant despre o lansare a companiei Rolim. Binecunoscuta companie furnizoare de servicii și produse pentru industria de vending, a decis să atace din acest an și zona de HoReCa aducând în premieră pentru România brandul premium Caffarel. Un moment oportun să mai aflăm noutăți despre această companie românească care în ultimii ani s-a dezvoltat continuu. Aflați mai multe despre acest subiect dacă citiți materialul de Cover Story.

Caprimo® lansează un nou tip de lapte praf premium. În felul acesta Caprimo® își completează gama de vending de băuturi instant cu un lapte praf degresat încântător de concentrat, care oferă un gust splendid de lapte proaspăt oricărei cești de cafea, ciocolată, cappuccino sau café latte fierbinte – și le acoperă într-un înveliș cald de bunătate de lapte.

Piața de cafea din România a evoluat enorm în ultimii ani, nu atât în ceea ce privește cifrele, cât în ceea ce privește gusturile și cerințele consumatorilor. Așa cum era de așteptat, în final ceea ce câștigă este calitatea și noutatea. De aceea activitatea Solo Caffe se focusează pe produse, soluții tehnice și servicii de cea mai bună calitate, îndelung testate în prealabil de către ei, astfel încât soluțiile cu care se prezintă în fața clienților și a colaboratorilor lor să fie facile, autentice și rapide, în concordanță cu tendințele actuale ale pieței. Aflați din materialul Solo Caffe de ce JJ Darboven și Movenpick pot reprezenta două soluții de succes pentru dumneavostră.

Unul din subiectele care ni s-a părut foarte interesant a fost acela privind studiul Centrului Medical al Universității Rush a căror experți în medicină preventivă au descoperit că întârzierea accesului la alimentele și gustările tentante și bogate în calorii din aparatele de vending poate face oamenii să cumpere gustări mai puțin dorite, dar mai sănătoase. Aflați ce se petrece în mintea omului atunci când un aparat de vending livrează un produs cu o întârziere de 25 de secunde înainte ca aparatul să elibereze gustarea din automat și veți rămâne surprinși.

De multe ori am vorbit de NFC la nivel tehnic, mai puțin uman, adică poate nu am reușit să scoatem în evidență adevărata sa putere, forța care-l face un instrument puternic. Acum ne-am propus să scoatem în evidență prin diverse exemple cum ajută oamenii să aibă o viață mai bună. De multe ori nici nu știm că NFC este acolo și ne creează facilități. Aflați din articolul numit „Puterea lui NFC” cum Near Field Communication ajută oamenii să trăiască mai bine.

Sperăm să vă bucurați de toate materialele expuse în această ediție și să ne auzim și revedem cu bine după Sărbatorile Pascale. Paște Fericit!