Despre noi

MOTIVATIE

Inca din anii ’90 vendingul a aparut in Romania si si-a facut simtita prezenta in viata oamenilor. Vendingul imbunatateste viata romanilor in fiecare an, numai ca beneficiile sale nu sunt cunoscute in totalitate. Exista nevoia de informare si de transmitere a mesajelor in cadrul industriei, intre companii, pe de o parte si pe de alta parte vendingul are nevoie sa se prezinte cat mai bine in fata clientilor sai, dar si in fata enduserului.

Descoperirea beneficiilor pe care le ofera vendingul in Romania o vom face impreuna cu revista Vending Inside, locul unde industria de vending cu toate componentele ei (operatorii, producatorii si importatorii de echipamente, producatorii si importatorii de produse consumabile, companiile care ofera service si piese de schimb) isi gaseste sprijinul si suportul de care are nevoie.


CONCEPTUL SI PROFILUL REVISTEI

Vending Inside isi propune sa ofere pietei de vending instrumentele de care are nevoie pentru a-si arata maturitatea si dezvoltarea la care a ajuns. Vending Inside isi propune sa ofere intr-un format usor de accesat posibilitatea de a citi articole, interviuri, prezentari de companie sau de produs, analize dar si satisfacerea necesitatii de a gasi informatii utile despre unde sa gasesti produsele sau piesele de schimb de care ai nevoie, informatiile tehnice despre anumite componente, aici poti sa gasesti povesti de success ale celor care au influentat industria in ultimii 20 de ani, sau poate sa ti ofere o fereastra catre locurile de vis unde se naste cea mai buna cafea din lume, sau locurile unde banii cash nu mai exista, plata electronica luandu-i locul.

Vending Inside este revista din interiorul industriei de vending, care ofera informatii, comunicarea mesajelor, educarea consumatorilor, utilitate si transmiterea beneficiilor catre public a produselor si serviciilor de vending, prin conectarea directa intre toti actorii pietei.

Principalele directii de actiune pe care Vending Inside isi propune sa le atinga sunt:

Comunicarea mesajelor de catre actorii pietei de vending catre opinia publica si catre autoritatile statului

Informarea despre tendinte, tehnologii,produse si servicii pe care companiile din vending isi propun sa le transmita tertilor

Educarea consumatorilor in ce priveste avantajele pe care ti le ofera folosirea produselor de vending, indiferent ca sunt automate de cafea, produse de payment, de ticketing, etc.

Utilitatea pe care o ofera revista in ce priveste gasirea de informatii despre firme, produse, servicii, astfel incat orice referire de ordin tehnic sa poata fi gasita si folosita de catre cititorul revistei

Transmiterea catre public, companii si institutii a beneficiilor de orice fel ale vendingului modern, indiferent ca este vorba de automate pentru produse calde sau reci, aparate de payment sau de ticketing, toate aceste produse si servicii sunt create pentru a va imbunatatii viata.