90% din consumatori precizează că servesc mai multe gustări în cursul unei zile. Conform estimărilor, activitatea comercială cu preparate de tip snack va crește dramatic ajungând la 89 de miliarde de dolari pe piața din Statele Unite. Această nouă tendință a determinat companii ca Kellogg, Mondelez, Conagra și Campbell Soup Co. să aloce o cotă mai mare de marketing și de operațiuni comerciale industriei preparatelor de tip snack. Acest fapt a determinat F&A și există o multitudine de companii de talie mică aflate în creștere care ar putea fi principalii candidați asupra cărora se vor înghesui marii jucători. Campbell’s Soup Co. a anunțat luna trecută o achiziție majoră, cea a Snyder’s-Lance, Inc., pentru o sumă care depășește 6 miliarde de dolari.

Mondelez a anunțat recent o achiziție majoră, a producătorului de fursecuri Tate’s Bake Shop, contra sumei de aproximativ 500 milioane de dolari. Fursecurile Tate sunt produse din ingrediente ca zahăr brun din trestie de zahăr și unt, nu din sirop de porumb bogat în fructoză și din ulei vegetal, ceea ce le face mai compatibile cu obiceiurile alimentare actuale. Se oferă chiar și versiuni fără gluten ale popularelor fursecuri.

Această tendință către preparate de tip snack mai sănătoase a stat la baza achiziției recente a mărcii „RX Bar” de către Kellogg. Recent, Mintel, lider global pe piața de cercetare, a dat publicității un raport privind tendințele de pe piața preparatelor de tip snack, precizând că „preparatele de tip snack bogate în ingrediente funcționale consumate pe timp de noapte” reprezintă una dintre tendințele cheie pe această piață. Companiile care creează preparate de tip snack pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi ar putea fi principalii candidați luați în vizor de companiile de preparate de tip snack de talie mai mare în vederea achiziționării.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*